Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Kogo dotyczy
Wnioski i uwagi może wnieść każdy, kto kwestionuje rozwiązania przyjęte w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wyłożonym do publicznego wglądu.
Czas realizacji
Uzależniony od prowadzonej procedury planistycznej
Wymagane dokumenty
Wnioski i uwagi powinny zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
- przedmiot i zakres oczekiwanych rozwiązań i ustaleń planu,
- określenie nieruchomości (lub opis terenów), których dotyczy wniosek,
- kserokopię lub wyrys z aktualnej mapy ewidencyjnej lub zasadniczej w zakresie dotyczącym nieruchomości, której dotyczy wniosek.
Wskazane jest określenie, czy wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu objętego wnioskiem
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
- przedmiot i zakres oczekiwanych rozwiązań i ustaleń planu,
- określenie nieruchomości (lub opis terenów), których dotyczy wniosek,
- kserokopię lub wyrys z aktualnej mapy ewidencyjnej lub zasadniczej w zakresie dotyczącym nieruchomości, której dotyczy wniosek.
Wskazane jest określenie, czy wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu objętego wnioskiem
Opłaty
Brak
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym